شرایط و قوانین

قوانین و مقررات فروشگاه آرمان اسمپ

الف:شرایط و ضوابط استفاده از سایت و اپلیکیشن

استفاده از سایت و اپلیکیشن منحصر به فرد این شرکت به معنی آگاهی و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط زیر تلقی می گردد:

۱-خرید خدمات حمل و نقل مسافر از فروشگاه اینترنتی آرمان اسمپ و اپلیکیشن این سایت بر مبنای قوانین و آیین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

۲-خدمات این سایت برای استفاده تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی عرضه شده است.

۳-محتویات و مالکیت معنوی اطلاعات موجود اسناد و اپلیکیشن مورد استفاده در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد.

۴-اطلاعات درج شده در مورد نوع خرید خدمت خلاصه و به صورت کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و به روز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

۵- کاربران هنگام سفارش خودرو و خرید خدمت ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه یا اپلیکیشن موجود درج کنند بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درخواست شما و ارائه خدمت به موقع خواهد شد.

۶-فروشگاه اینترنتی آرمان اسمپ هیچگونه مسئولیتی در مورد کارکرد سایت و اپلیکیشن که ناشی از عوامل خارج از مدیریت این فروشگاه باشد (نقص اینترنت/بانکی / مسائل مخابراتی /تجهیزات سخت افزار و …)نمی پزیرد.

۷-تمامی محتویات سایت و اپلیکیشن در فروشگاه اینترنتی آرمان اسمپ با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود/ فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث حمل و نقل مسافر باشد.

۸-ارتباط فروشگاه اینترنتی آرمان اسمپ با کاربران از طریق سایت www.armansmap.ir و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند(همانند نشانی و تلفن و…) درج می گردد.

۹-فروشگاه اینترنتی آرمان اسمپ به هیچ وجه اطلاعات منحصر به فرد مشترکین را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و متعهد می گردد با استفاده از آخرین فناوری ها از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

ب:شرایط و ضوابط خرید خدمت (درخواست خودرو)

۱-از نظر حقوقی با توجه به مجوز های اخذ شده در معاملات این فروشگاه اینترنتی به عنوان آژانس حمل و نقل مسافر درون و برون شهری و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان مسافر تلقی می شود .

۲-فروش خدمات بر مبنای نوع و مسیر صورت می گیرد که خریدار آن را در ابزار های ارتباطی درج نموده است.

۳-ارزش خدمات ارائه شده بر مبنای تعرفه مراجع ذی ربط به صورت آنلاین به اطلاع شما کاربر عزیز خواهد رسید و کلیه مالیات ها و عوارض فروش به عهده این شرکت می باشد.

۴- بعد از ثبت سفارش به سه صورت (نقدی پرداخت به راننده/ خرید شارژ از طریق سایت و پرداخت آنلاین )مبلغ کرایه دریافت خواهد شده .